سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من و گذشته من
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

پیشا پیش عید نوروز وآغاز 1388 شمسی را بشما دوستان خوبم تبریک میگویم

 

چند بیت از حافظ:

 

ابر آزاری برآمد باد نوروزی وزید                         وجه میخواهم و مطرب که میگوید رسید

شاهدان در جلوه و من شرمسار کیسه ام بارعشق و مفلسی صعب است میبایدکشید

قحط جودست آبروی خود نمیباید فروخت              باده و گل از بهاری خرقه میباید خرید

 

با سلام,خوب هستید انشالله؟

میدونم همه در حال هوای نوروز خرید .... هستید سرتون حسابی شلوغه گفتم قبل از سال نو تبریکی عرض کنم  و انشالله که همانجور که خانه زندگی خود را نونوار میکنید خانه دلهایتان هم خانه تکانی بشه و خاطرات و سختیهای گذشته بایگانی و جا برای روزهای سبز شاد و ... باز کنید

و تو این روزها یادتون باشه دوستانی هم هستند که سال به سال میگذره ولی رنگ شادی نمیبینند بهتره شادیهاتونو با اونها تقسیم کنید

نمیخوام زیاد وقتتونو بگیرم خوش باشید

 


[ یکشنبه 87/12/25 ] [ 2:50 عصر ] [ بهداد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

آمارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت