من و گذشته من

پیوندهای روزانه

روز به امامت رسیدن امام مهدی(ع) را بشما  دوستانم تبریک میگیوم

چند بیت از حافظ:

کلک مشکین تو روزی که زما یاد کند                  ببرد اجرد وصد بنده که آزاد کند

قاصد منزل سلمی که سلامت بادش        چه شود گربه سلامی دل ما شاد کند

امتحان کن که بسی گنج مرادت بدهند            گر خرابی چو مرا لطف تو آباد کند

با سلام  خدمت دوستان خوبم امروز داشتم  ابدیت جدید دوست خوبم علیرضا (موتور سنگین)  را مشاده میکردم که درمورد سفرشون به اصفهان نوشته بودندیادم افتاد منهم سفری یا بهتر بگم اولین سفرم به کیش را میخواستم  در اینجا خاطراتشو بنویسم

بعد از اینکه خانمم رفت ازخانه من در خانه مادرم بودم روزهای اول خیلی بسختی گذشت  وقتی خانواده وضعیت بد روحیم رادیدن پیشنهاد رفتن به کیش صبح با زنگ موبایل از خواب بیدار شدیم من خودرا داشتم برای سفر آماده میکردم که مادرم با کانون تما س گرفتن گفتن ساعت 10.30 فرودگاه باشید با عجه رفتیم فرودگاه زود رسیدیم در سالن انتظار منتظر شدیم بعد از گرفتن بلیطها سوار هواپیما شدیم ساعت 12.30 حرکت و 15 به کیش رسیدیم

هتل شایان هتلی زیبا نزدیک اسکله تفریحی کیش

بعد از مشخص شدن اتاقها رفتیم در اتاقمان ساکن شدیم من رفتم که آبجوش بگیرم که در آسانسور گیر کردم

ساعت 4 با مادرم رفتیم اسکله تفریحی: اسکله ای زیبا که برایمن که تابحال کیش نیامده بودم زیبایی خاصی داشت

بعد با چند نفر رفتیم بازار ونوس دیدن کردیم  ساعت 8.30 رفتیم شام صبحانه و نهار و شام برعهده هتل بود

بعد یک تاکسی دربست گرفتیم تا دور کیش بگردیم و بعد به هتل برگشتیم بلیط جشن هتل راگرفتم  (راستی قبل از شام به کافی شاپ هتل رفتم فال برایم گرفتن امد (نفس باد صبا ) یکم روحیم عوض شد

روز بعد همه را به بازار عربها و خلیج بردن بخاطر اینکه هوا خیلی گرم بود من تویشرت گرفتم و بعداظهر به دیدن کشتی یونانی و شهر باستانی هریره و درخت سبز و اخر هم بازار بین المللی کیش  بعد به جشن هتل بسیار عالی بود

روز بعد فهمیدم هتل برنامهای نداره همش بازار بود

بوستان اهوان

روز شنبه خودم ماشین گرفتم با مادرم به پارک ساحلی مرجان و بازار آن  دیدن ماهیها خیلی زیبا بود و بعد بوستان اهوان و پارک هنر و هتل باشکو داریوش

بعداظهر رفتیم دیدن دلفینها

اخر شب هم شبهای شاندیز

پ.ن: کیش واقعا زیباست بخصوص وقتی که از پنجره اتاق به دریا نگاه میکردم

پ.ن: اینو گفتم بگذارم که اگر نرفتین و مثل من دفعه اولتون هست یکم با جاهی دیدنیش اشنا بشین

پ.ن:هزینه ها بالاست بخصوص مثل من ناشی  پول زیاد به تاکسی ندین و لی از تمام ثانیه ها استفاده کنین میخواستم بیشتر توضیح گفتم مزه به اینه که خودتون بروید ببینید

خوش بگذره

[ شنبه 87/12/17 ] [ 7:16 عصر ] [ بهداد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.