سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من و گذشته من
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

ماه ربیع الاول را بشما دوستان خوبم تبریک میگویم

 

چند بیت از حافظ:

 

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود        پیش پایی بچراغ تو ببینم چه شود

یارب اندر کنف سایه آن سربلند                   گرمن سوخته یک دم بنشینم چه شود

آخر ای خاتن جمشید همایون آثار               گرفتند عکس تو برنقش نگینم چه شود

 

با سلام.محرم و صفر تمام شد و کسانیکه از این ماه بهره کافی برده باشند خوشنودتر خواهند بود

تا بحال شده در مورد ایمان فکر کنید ؟

پیامبر اعظم (ص) فرمودند : دوراه رسیدن به ایمان: اول صبر و دوم  شکر است

صبر چیست:

شکر چیست :

همیشه صبر در برابر مشکلات و شکر گزاری خدا مفید بوده

خود ایمان داشتن به دین و ائین خاصی مربو ط نمیشود

نمونه هایش را داریم از ایوب پیامبر و یوسف نبی

که خدا برای اینکه ایمان ایوب را بسنجد فرزندان و سلامتی و خیلی چیزهای دیگر را از او گرفت و ایوب با صبر و شکرگزاری در این امتحان پیروز و سر بلند شد

و خدا کسانی را بهشت جایگاهشان قرارمیده که در برابر مشکلات و سختیهایی که برای امتحانشون بهشون میده صبورباشند و خدارا بخاطر توجهی که بهشون داره شکرگزار باشند خدا نکند خدا کسی را بحال خودش واگذارد

 

پ.ن: اگر کمتر تو نت میام خیلی از شما پوزش میخوام چون همان جور که میدانید زیاد در وضع روحی خوبی نیستم تا میان دوباره بخودم بیام دوباره یک موردی پیش میاد که بهم میریزم

پ.ن: درمورد زندگیمم هنوز هیچ خبری نیست هرروز ازگوشه کنار خبری بما میرسه خواهرمم هم باخودش صحبت کرده انقدر دروغ گفته وجوری دربین مردم خودشو نشون داده که انگار هیچ تقصیری نداشته و مروز زمان باعث شده ابری جلو حقیقت را بگیره

دوستان خوبم من ازشما میخوام برام دعا کنید تاخدا این ابر سیاهرا که جلو حقیقت را گرفته کنار بزنه و ابروی منو و من از این امتحان هم سربلند بیرون بیام

خیلی حرف داشتم بماند برای بعد

پ.ن: این ابدیت قرابربود حرفهای زیادی گفته بشه ولی مرور زمان باعث شد  حرفهایم را فراموش کنم (که از وضعیت بد روحیم سرچشمه میگیره )

 

 


[ سه شنبه 87/12/13 ] [ 8:38 عصر ] [ بهداد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

آمارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت