• وبلاگ : من و گذشته من
  • يادداشت : زندگي
  • نظرات : 11 خصوصي ، 17 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + شكيبا 

    سلام آقاي بهداد.خسته نباشيد.من به تازگي با وبتون توسط يکي از دوستانم با وب شما آشنا شدم و سعي ميکنم نظري براي مطالبتون هرچند کوتاه داشته باشم.

    زندگي تنها ارزش زيستن بلکه ارزش شاهانه زيستن دارد.مي بايست شاهانه انديشيد و چون بزرگان از زندگي خود متوقع بود.زندگي زيباست،آنقدر زيبا که يک محکوم به مرگ آرزو مي کند که بتواند باقي زندگي اش را در يک چهار ديواري تاريک و نمناک ذبه سر برده و تا آخرين جرعه جام زندگاني را با لذت بنوشد.اين مدعي ثابت مي کند که حتي در زمان رنج و محنت نيز شيريني جهان حس مي شود.زندگي را همانگونه که هست بايد دوست بداريم چرا که در کنار تمام مشکلاتش ،باز طبيعت زيباست.باران مي بارد و عشق لايتناهي وجود دارد.زندگي قشنگ است.

    رويايي شيرين که حيف است بيهوده به کابوس مبدلش سازيم.زندگي درست مثل يک گل است و ما باغبان زندگيمان هستيم.اين گل به هر لحظه توجه و مراقبت نياز دارد و حرمت آن پاس داشتن همان قدر ضروريست که آبياري يک گل.در عين حال زندگي بسيار ساده است.ميتوان لحظه خاطره انگيزي از تمام سادگيها داشت.ميتوان صداقت را فرمول زندگي خود ساخت و ساده زيستن را مشق کردتا لحظه هاي عاشقانه ي آن را کشف کنيم.آنگاه است که بايست سازنده روياهاي بديع و فراموش نشدني باشيم و تمامي تلاشمان را براي حفظ زيبايي،سادگي،عظمت و عاشقانه نگريستن و عاقلانه زيستن آن بکار گيريم.

    پاسخ

    سلام بسيار ممنون از نظر خوبتون من هميشه ژذيراي نظرات هستم
    سلام..
    جالب بود اين تحقيق شما اما زندگي را ما بايد از اهل بيت عليهم السلام سوال كرد اونا اين طور برنامه داشتند 8 ساعت كار 8 ساعت عبادت و 8 ساعت استراحت


    پاسخ

    سلام ولي متاسفانه عمل نميشود و بسياري ميگويند پس تفريح کي انجام شود
    سوال:مراد از كساني كه در زيارت عاشورا با لفظ اولا ثم الثاني و الثالت كه در زيارت عاشورا است چه كساني هستند ايا منظور از آنها ابوبكر و عمر و عثمان است؟

    نتيجه تحقيق نويسنده وبلاك راه فضيلت:

    دوست گرامي از اين كه سوال خود را با وبلاك راه فضيلت در ميان گذاشتيد از شما سپاسگزاري ميكنم .
    اما در پاسخ در سوال شما بايد عرض كنم كه:اما اينكه منظور از لعن هاي 4 گانه در زيارت عاشورا چيست؟ افشاي اسرار نزد دشمنان و مخالفان و تحريك عواطف مردم عوام دو فاكتور مهمي است كه بايد در ميان مسلمانان به حداقل برسد لذا امامان در دعا و روايات برخي از مختصات شيعه را با كنايه و رمزي بيان مي كردند. اگر ضرورت داشت، خود امام معصوم آن را به صراحت بيان مى‏كرد. از اين كه امام معصوم به آن تصريح نكرده به دست مى‏آوريم كه اين از اسرار آل محمد است و فاش ساختن اسرار آل محمد(ص) گناه نابخشودنى است. خواص ياران آل محمد بر اين اسرار آگاهى دارند، شما مى‏توانيد به يكى از خواص مراجعه كنيد و از اين «سرّ» سر درآوريد. البته به اين توجه داشته باشيم كه محمد و آل محمد مورد ظلم واقع شده‏اند و پيروان محمد و آل محمد از آن ظالمان متنفرند. اين عمل براى آنان يك امر طبيعى است و هيچ‏گونه اشكالى ندارد و اگر ما در خط محمد و آل محمد حركت كنيم، مشمول اين جمله نيستيم و اگر در خط دشمنان محمد و آل محمد باشيم، جزو همان ظالمان هستيم.با توجه به اصل تناسب در عبارت، كساني كه مورد لعن قرار مي گيرند بايد از جهاتي تشابه داشته باشند كه مهمترين آنها غصب خلافت، و آزار رساندن خاندان پيامبر(ص) و به حاشيه راندن اهل بيت(ع) و صحابه پاك مي باشد كه مصاديق در صدر اسلام افرادي مانند معاويه بن ابوسفيان مي باشند و چون به صورت رمز آمده است تفسيرهاي مختلف دارد از جمله : 1- قابيل (قاتل هابيل ) 2- قدار بن سالف (پي كننده ء ناقه ء صالح ) 3- ابن ملجم (قاتل علي (ع « 4- معاويه (پدر يزيد)

    باعرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزيزو مهربان

    مطالبي که راجع به تعريفي زنده گي نوشته کردين عالي بود

    موفق باشين

    درضمن از آشنائي با شما خوشبختم


    سلام

    اين روزها عادت همه رفتن ودلشكستنه

    بعدش اونو سپردنو با ديگري نشستنه

    زندگي چيست خون دل خوردن اولش رنج و اخرش مردن

    پاسخ

    سلام بسيار درست نوشتين ديناي دبدي شده

    سلام دوست عزيز

    زي وجالب بود

    موفق باشيد

    سلام بهداد-چشم ولي فعلا قسمت مديريت وبم باز نميشه...

    _ سلام.

    _ چطوري رفيق؟ آره بالاس ولي واسه هدف من بهتره، شاد باشي.

    _ موفق و خوشبخت باش . اين يه دستوره.


    سلام مرسي از اين که به من سر زديد.وبلاگ شما هم قشنگ و جالبه.موفق و مؤيد باشيد.
    پاسخ

    سلام ممنون
    با عرض سلام خدمت برادر گرامي
    زندگي داراي دو جنبه است مادي و معنوي ، زندگي مادي کار و تلاش، خوا ب، خوراک، و ... زندگي معنوي عبادت ،خدمت به خلق، و...در بر مي گيرد. کسي در زندگي موفق است که اين دو را با هم داشته باشد. در اين صورت انسان در مسير تکامل پيش خواهد رفت.اميدوارم هر روز ما نسبت به روز قبل در جهت کسب معنويات و تقرب به خدا بهتر باشد.
    التماس دعا
    يا حق


    پاسخ

    سلام ممنون از نظر خوبتون

    سلام دوست من

    به قول سهراب زندگي سيبيست گاز بايد زد با پوست .. نکنه جالبي گفتين به نظر من خيلي کم ادمايي پيدا مي شن که از زندگيشون نهايت استفاده رو ببرن ..قدر روزا رو نمي دونيم خيلي زودتر از اوني که فکرشو بکنيم دير مي شه

    شاد باش تنها نباش

    سلام
    از ديدگاه من زندگي عبادت خدا و كسب رضايت خداوند است و راه هاي كسب رضايت خداوند هم زياد است كه از كار و تلاش روزانه گرفته تا عبادت و خواب و خوردن و اشاميدن و راه رفتن و فكر كردن و محبت كردن و ...
    [گل][گل][گل]


    سلام خوبي از اينکه دير اومدم ببخشيد ولي مطالبت رو مو به مو خوندم موفق باشي

    انگونه زندگي کن که بديها را از ياد ببري و خوبيها را دوبرابر بيني

    پاسخ

    سلام بد نيستم ممنون چشم حتما
    + گلي خ 
    سلام
    به نظر من زندگي ميدان مبارزه است براي بدست اوردن خوبي هاي دنيا اما به شرطي که توي بدي هاش غرق نشي.اگر مايل باشيد با هم تبادل لينک کنيم
    پاسخ

    سلام ممنون از نظرتون لينك هم موافقم

    _ سلام.

    _ چطوري رفيق؟ نميشه به همه ي موقعيتها و شرايط يه جور نگاه کرد، زندگي ايده آل يعني رسيدن به اون چيزهايي که تورو خوشحال ميکنه ، چيزهايي که باعث پيشرفت و بزرگ شدنت ميکنه، زماني ميتوني به زندگيت بگي ايده آل که به چيزهاي معقولي که ميخواي برسي و احساس آرامش داشته باشي، شاد باشي.

    _ موفق و خوشبخت باش . اين يه دستوره.

    پاسخ

    سلام خداراشكر خوبم
       1   2      >